لعنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 24 دی 1392
بازدید : 249
نویسنده : Hadi

لعنت به من اگه یه بار دیگه تو رو نگاه کنم

لعنت به من اگه بازم اسم تورو صدا کنم

لعنت به دل اگه بازم ناز چشاتو بکشه

لعنت به دل اگه یه وقت خراب عشق تو بشه

ای عشق لعنتی! کابوس قیمتی!

از تو چی مونده جز شعرای خط خطی؟

نفرین به تو که قلبمو کشوندی دنبال خودت

تقدیرمو دزدیدی و انداختی تو فال خودت

نفرین به تو که تو چشات جادوگرا پنهون شدن

قلبمو جادو کردی و سحر تو شد چشمای من

ای عشق لعنتی! کابوس قیمتی!

از تو چی مونده جز شعرای خط خطی؟

لعنت به من اگه بهت بگم هنوز تورو میخوام

لعنت به من اگه بگم بازم به دنبالت میام

لعنت به من! لعنت به دل! لعنت به عشق و عاشقی!

تو گفتی صادقی باهام! نگفتی آینه ی دقی!





:: برچسب‌ها: عاشقانه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








داستان کوتا،عاشقانه،داستان تنهایی،داستانک،داستان،داستان کوتاه و شیرین و طنز،مسابقه داستان کوتاه

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 87652
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com